مدیریت ارتباط با مشترین (CRM)

درخواست دمو

در صورتی که علاقه دارید میتوانید دمو نرم افزار را مشاهده نمایید

سیستم مدیریت ارتبال با مشتریان (CRM)  

مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان درجهت بهینه سازی و افزایش ارزش شرکت و همچنین بهبود فروش در دراز مدت می باشد. به صورت کلی وظیفه CRM این است که مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش دهد و سازمان را در سریعتر رسیدن به هدف نهایی یاری نماید. به عبارت دیگر می توان گفت CRM مفهومی است که در آن سه عامل (مشتری، فرآیندها، تکنولوژی یا فناوری) به موازات هم و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد، که بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان می باشد در حرکت هستند.

مدریرت تدارکات

  ویژگی ها:

گزارش های متنوع داینامیک

امکان ساخت گزارش های متنوع و کاربردی بر اساس معیار های مختلف

مدیریت کمپین ها

مدیریت کمپین ها و استراتژی های فروش

سوابق مشتریان

ذخیره و نگه‌داری سوابق تمام فعالیت‌ها و اطلاعات مشتریان

مدیریت سرنخ ها

مدیریت سرنخ‌ها از کانال های مختلف

مدیریت فرصت ها

رهگیری تمام مراحل تبدیل سرنخ ها به فرصت و سپس سفارش

مدیریت تیم های فروش

تعریف و مدیریت تیم های فروش، هدف گذاری و نظارت بر عملکرد تیم های فروش

گزارشات و آمار

ابزار پیشرفته گزارش گیری چهت ایجاد گزارش های متنوع و کاربردی بر اساس نیاز

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

مدیریت کمپین ها، همکاری در فروش، refer & earn, upsell, cross-sell, ...

مدیریت تماس های تلفنی

مدیریت و برنامه‌ریزی تماس های تلفنی با مشتریان

مدیریت اپراتورهای پشتیبانی

امکان تعریف و نظارت بر عملکرد اپراتورهای بخش پشتیبانی

گزارشات کاربردی

ارائه انواع گزارشات کاربردی و قابل شخصی سازی

سیستم چت آنلاین

سیستم پاسخگویی آنلاین در وب سایت

سیستم تیکتینگ

سیستم حرفه ای دریافت تیکت و پاسخ گویی

ماژول CRM با دیگر ماژول های بمسا هماهنگ است

فروش

سوابق خریدهای قبلی هر کاربر ذخیره و در دسترس اپراتور پاسخگو می باشد.

حسابداری

تمام اطلاعات کاربران با اطلاعات مالی آن ها در نرم افزار حسابداری متصل می باشد.

وب سایت و تجارت الکترونیک

با رهگیری و ذخیره فعالیت‌های کاربران در وب سایت،‌ به شناخت بهتر مشتریانتان کمک می کند.