مدیریت تدارکات

درخواست دمو

در صورتی که علاقه دارید میتوانید دمو نرم افزار را مشاهده نمایید

سیستم مدیریت تدارکات  

 برنامه ریزی و ساماندهی فرآیند خرید و تأمین کالا و خدمات، به گونه ای که بهترین انتخاب با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای سازمان انجام شود، فعالیتی پیچیده و زمانبر است. نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات به عنوان یکی از نرم افزارهای حوزه «لجستیک»، به منظور مکانیزه کردن فرآیندهای واحد تدارکات در سازمان های دولتی و خصوصی طراحی شده است.

این ماژول جنبه ی کلیدی زنجیره تامین محصولات یا همان مدیریت سفارش خرید را پوشش می دهد. در واقع این برنامه جریان تامین کالا برای فروش یا تولید را مدیریت می کند و گاهاً برای مدیریت موارد مرجوعی یا فراخوانی مجدد به کار می رود. یکی از ویژگی های مهم مدیریت زنجیره تامین مواد، استفاده از سیستم یکپارچه خودکار می باشد که تمام زنجیره تامین مواد را ساده تر نموده و اطلاعات را با تغییرات ناگهانی بازار تطبیق می دهد.

مدریرت تدارکات

  مدیریتی :

سفارشات خرید

ایجاد سفارشات خرید در هر لحظه

درخواست پیش فاکتور

ثبت درخواست های پیش فاکتور برای دریافت قیمت

برنامه ریزی سفارشات

پیشنهاد خرید خودکار براساس میزان موجودی ، فروش و ...

مدریت فروشندگان و همکاران

تعریف چندین فروشنده برای هر محصول

تاریخچه و گزارشات

گزارشات و نمودارهای خریدهای گذشته

محاصبه هزینه های جانبی تدارکات

اعمال هزینه های حمل و نقل، بیمه، خسارات و ...

ذخیره و نگهداری الکترونیکی

مدیریت و ساماندهی فاکتورها، رسیدها و سایر مدارک کاغذی به صورت الکترونیکی جهت صرفه جویی در وقت و هزینه

ردیابی و جست و جو

امکان ردیابی کلیه ی تراکنش ها با تامین کننده ها

مدیریت صورت حساب ها

مدیریت صورت حساب ها، بدهی ها و سر رسیدپرداخت ها به فروشندگان

ارتباط یکپارچه با بخش انبارداری

ایجاد خودکار عملیات های انبار بر اساس سفارشات ثبت شده

ثبت کالاهای بازگشتی

ثبت و مدیریت کالاهای معیوب و یا برگشت خورده

عملکرد تامین کنندگان

تحلیل عملکرد تامین کننده ها مانند تاخیر در تحویل و تخفیف در قیمت

سطوح دسترسی قابل تعریف

امکان تعریف و تخصیص سطوح دسترسی مختلف برای کاربران مختلف

ماژول تولید با دیگر ماژول های بمسا هماهنگ است

انبار داری

با تایید سفارشات خرید به صورت خودکار عملیات دریافت کالاهای خریداری شده در انبار ایجاد شده و به انباردار اطلاع داده می شود.

فروش

با کاهش تعداد موجودی محصولات فروخته شده به صورت خودکار درخواست خرید برای آن محصولات ایجاد می شود.

تولید

با ایجاد سفارشات تولید، سفارش خرید برای لیست مواد اولیه لازم به صورت خودکار ایجاد می شود.

حسابداری

صورت حساب های مربوط به تامین کنندگان، بدهی ها و سر رسید های پرداخت به صورت خودکار در روزنامه حسابداری ثبت می شوند.